Termeni și condiții

1. INTRODUCERE

Termenii si conditiile trebuie citite cu atentie inainte de a face o rezervare.O data cu efectuarea rezervarii, pasagerii sunt de accord cu respectarea acestora.Societatea noastra poate sa modifice  oricand termenii si conditiile ,modificarile urmand a fi publicate pe site-ul nostru.
Efectuand o rezervare,pasagerul confirma ca are implinita varsta de 18 ani.Deasemenea pasagerul confirma ca toate detaliile oferite in scopul achizitionarii de servicii de la firma noastra sunt corecte.Pasagerul este pe deplin responsabil pentru orice consecinte care decurg din oferirea de date incorecte.
Cu excepția cazului în care se prevede altfel în acest contract, nu ar trebui să existe nici o inconsecvență între acest contract și orice alți termeni și condiții de pe pagina noastră web sau alte documente.In orice situatie acest contract este considerat valid.
Pentru orice eventuale dezbateri sau întrebări care nu sunt acoperite de acest contract, legile Romaniei vor avea efect.

2. PARTILE CONTRACTANTE

Aceste condiții de rezervare acoperă toate rezervările făcute prin intermediul SC ROCAB MANAGEMENT SRL., inclusiv rezervările efectuate direct pe site-ul nostru cat și cele efectuate prin distribuitorii nostri sau agenți.
Contractul de deplasare se stabilește între pasageri și SC  ROCAB MANAGEMENT SRL..Contractul intră în vigoare la momentul rezervării. Pentru rezervari online, acesta este confirmarea rezervarii, pentru comenzile platite cu transferuri bancare, momentul rezervarii este cand comanda este plasata prin apel telefonic si operatorul nostru o confirma.In cazul în care pasagerul a făcut o rezervare prin e-mail, contractul intra în vigoare dinmomentul în care confirmarea este trimis la adresa de e-mail a pasagerului.
Ne rezervam dreptul de a transfera sau subcontracta oricare sau toate drepturile și obligațiile noastre în acești termeni și condiții în orice moment.
Serviciile noastre sunt oferite pasagerilor doar pentru uz privat. Contractul dintre pasager și compania noastra este un contract de consum. În consecință, nu ne asumăm nici o responsabilitate pentru orice pierderi de afaceri cauzate de îndeplinirea nesatisfăcătoare a ordinului de transfer.

În cazul în care rezervarea nu a fost făcută de către pasager ci de către o altă persoană sau rezervarea este pentru mai mult de un pasager, vom presupune că toți pasagerii sunt de acord să furnizeze detalii personale si vor accepta toți termenii și condițiile din acest contract.

Ne luam angajamentul ca toate serviciile pe care pasagerul le achiziționează de pe site-ul nostru web sa fie realizate cu profesionalism și în conformitate cu acordul nostru. Vom face tot posibilul pentru a ne asigura că toate materialele și informațiile publicate pe site-ul nostru web sunt corecte, dar daca din păcate  apar erori ne rezervăm dreptul de a rectifica astfel de erori înainte ca rezervarea pasagerului sa fie confirmată.

3. SERVICIILE NOASTRE

Compania noastra va ofera urmatoarele servicii de transfer:
Inchiriere cu sofer.transfer aeroport. RoCab /  (standard, business,premium,suv,group)
Realizam transferul pasagerilor între Aeroport/Localitati și orice adresă în zonele specificate ale localitatilor. Informațiile despre zonă pot fi găsite pe site-ul nostru la capitolul destinații și, de asemenea, în descrierea de transfer, ca parte a procesului de rezervare.
Transferurile masin Rocab sunt private, vehiculul transferă numai pasagerii rezervarii în cauză și se oprește doar la Aeroport/adresa Localitati și la destinație / adresa de pick-up data de pasageri. Acest lucru se poate schimba numai în situații de forță majoră.
În cazul tuturor serviciilor de transfer pasagerii pot găsi informații despre flota pe site-ul nostru.Ne rezervăm dreptul de a folosi branduri de masini non enumerate de același standard de calitate.
După sosirea zborului, șoferul va aștepta pasagerii la terminalul de sosire cu o plăcuță de identificare.
În oraș soferul va aștepta pasagerii la recepția hotelului sau în caz de adresa privata, la intrarea în clădire.
Realizam transferul pasagerilor între Aeroport/localitati și orice adresă în oraș sau în zonele specificate ale orașului. În cazul în care pasagerii doresc  transferul la / de la o adresă care nu se afla in limitele zonei, acestia vor trebui să plătească o diferență de preț in functie de destinatie,în cazul în care transferul se pot organiza.
Dacă nu putem organiza transferul pasagerilor la / de la adresa afara orașului sau a zonei, sau pasagerul nu dorește să plătească diferența de preț și anulează transferul în timp,pasagerul are urmatoarele posibilitati:
¨sa foloseasca transferul rezervat într-un an calendaristic;
¨sa-l transfere unui alt pasager;
¨sa foloseasca un credit egal cu prețul transferului anulat pentru achiziționarea unui alt serviciu de transfer de la compania noastra;
Pentru mai multe informații despre transferurile anulate sau de spre credit, a se vedea \Anularea și restituirea platilor’’.

4. COMANDA

Serviciile noastre pot fi comandate în două moduri:

Rezervari online
Pasagerii pot comanda serviciile noastre pe site-ul nostru, cu un card de credit sau de debit valabil.
Pentru a face o rezervare, pasagerii trebuie sa aleaga transferul dorit (data, locatie, tip), din lista din caseta \Rezerva-ti masina\, și sa urmeze instrucțiunile de pe site-ul nostru. După ce pasagerii si-au dat toate datele necesare pentru rezervare și pentru plata, un e-mail de confirmare va fi trimis automat la adresa de e-mail oferita în timpul procesului de rezervare.
Doar clienții cu carduri de debit imprimate in relief sau carduri de credit valabile pot face rezervari pe site-ul nostru. Se accepta plata cu Visa, Visa Electron, MasterCard și Maestro.
Pe acest site, pasagerii trebuie să dea numărul de card bancar și data de expirare a acestuia.
În scopul de a finaliza rezervarea cu succes, pasagerii trebuie să completeze sectiunea CVC2 sau CVV2 cu privire la identificare. CVC2 sunt ultimele trei cifre găsite în centrul benzii de semnătură de pe cardul EC / MC, și CVV2 sunt cele trei cifre de la numărul de 16 cifre pe partea dreaptă a benzii de semnătură de pe cardul VISA Classic.
Prin trimiterea datelor (click pe butonul rimite\), operațiunea de platăeste finalizată. Pasagerii vor primi o confirmare cu privire la rezultatul de plată în fiecare caz. După terminarea procedurii de rezervare, pasagerii vor fi directionati înapoi la site-ul nostru.

Transferul bancar
Pasagerii pot face rezervari prin intermediul Call Center la următorul număr de telefon 0040 736 644122, în zilele lucrătoare, între 08:00-19:00 CET, sau prin e-mail, oferind următoarele date:
Datele pasagerului/pasagerilor
¨Numele pasagerului/pasagerilor
¨Numarul pasagerilor
¨Numarul de telefon si adresa de e-mail pentru contact
Datele calatoriei
¨Locatia de preluare si destinatie;
¨Aeroportul și numele orașului;
¨Data și ora  călătoriei;
¨Numărul zborului;
După procesarea e-mailului pasagerului acesta va fi contactat pentru a primi codul rezervării și datele bancare necesare pentru transferul bancar.
Plata pentru serviciul de rezervare trebuie să ajungă in contul nostru bancar cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de plecare. Din cauza timpului de procesare a transferurilor bancare, plățile efectuate din străinătate trebuie să fie inițiate cu cel puțin 10 de zile bancare înainte de plecare.
Taxele si comisioanele aferente transferului bancar vor fi suportate deplatitor.Clientul trebuie să trimită o copie a ordinului de plata la adresa de email office@rocab.ro
Rezervarea este valabilă numai în cazul în care clientul primeste o confirmare cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de a călători, la adresa de e-mail pe care a oferit-o. În cazul în care pasagerul nu a primit această confirmare, este responsabilitatea lui să contacteze serviciul nostru pentru clienți pentru a verifica dacă plata a fost finalizata.
In momentul unei rezervari telefonice,prin convorbirea cu operatorul nostru sau prin e-mail, pasagerii încheie un contract cu noi.
Pentru transferurile bancare datele sunt urmatoarele:

Numele beneficiarului: SC ROCAB MANAGEMENT SRL
Cont IBAN: ..............
Numele Bancii: ..............

5. CONFIRMAREA COMENZII

Putem accepta numai rezervări până la un minim de 2 zile lucrătoare înainte de ora de plecare. Pasagerii care vor dori să facă o rezervare după acest timp vor trebui să ne contacteze direct.
Pentru finalizarea cu succes a rezervarii online, compania noastra trimite automat pasagerilor o confirmare pe e-mail. Dacă pasagerii fac comanda prin telefon sau prin e-mail, folosind un transfer bancar, serviciul nostru de clienți va va confirma rezervarea dupa ce a primit dovada transferului bancar prin e-mail,trimitandu-i un ‘’E-ticket’’
Pasagerul trebuie să descarce și sa imprime E-ticketul de pe site-ul nostru. E-ticketele pasagerilor sunt disponibile aproximativ 10 zile (dar nu mai târziu de 3 zile lucrătoare) înainte de călătorie. În cazul în care pasagerul a facut rezervarea mai tarziu de 3 zile lucrătoare înainte de călătorie, E-ticketul va fi disponibil a doua zi.
Pasagerii vor primi o notificare la adresa de e-mail în momentul în care E-ticketul se poate descărca. În notificare, pasagerii vor primi un link care ii va directiona catre descarcarea E-ticketului

E-ticketul va contine:
Datele transferului:
¨data și ora de călătorie;
¨punctul de întâlnire, punctul de drop-off;
Datele rezervarii:
¨Codul rezervarii;
¨numele clientului;
¨numărul de pasageri;
¨tariful plătit;
Informații utile despre transferul:
¨numarul de telefon al soferului;
¨numerele de telefon de la Call Center;
Pasagerii pot accesa e-ticketul si fără a utiliza link-ul din notificare primit prin e-mail, prin accesarea site-ului nostru.
Facem tot posibilul pentru a ne asigura că fiecare pasager va primi e-ticketul in timp util.
În cazul în care pasagerul nu isi poate descărca lui E-ticketul cu cel puțin 2 zile lucrătoare înainte de călătorie, este responsabilitatea pasagerului să ne contacteze. Noi nu vom fi răspunzători daca rezervarea transferului nu a fost finalizata,orice pierderi și cheltuieli vor fi suportate de pasager.

6. RESPONSABILITATILE PASAGERILOR IN TIMPUL CALATORIEI

Dacă zborul pasagerului este amânat sau anulat pentru orice motiv, sau în cazul în care pasagerul calatoreste cu un alt zbor, pasagerul trebuie să ne anunțe cât mai curând posibil! În cazul în care pasagerul nu se poate îmbarca in vehicul nostru de transfer de la locul si la ora indicate pe E-ticket, pasagerul trebuie să ne anunte, fie folosind numărul de telefon al șoferului,fie la numărul de telefon de la call center.
Soferii nostri monitorizeaza întârzierile de zbor,cu toate acestea, în caz de întârzieri severe în zboruri (mai mult de 30 de minute) pasagerii pot aștepta pentru ca transferul lor să fie organizat.
În cazul în care pasagerul este la punctul de întâlnire la ora confirmata pe E-ticket și nu găseste vehiculul de transfer/ soferul, sau în cazul în care pasagerul nu poate găsi punctul de întâlnire, acesta va suna pe numarul de telefon al șoferului sau la call center-ul nostru.
Noi nu vom fi raspunzatori pentru nici un transfer care nu s-a realizat pentru ca pasagerii nu au avut e-biletul cu ei sau nu au urmat metodele sugerate de rezolvare a problemelor descrise pe E-ticket.

Anularea rezervarii,modificari la initiativa noastra.
Ne rezervam dreptul de a refuza orice comanda plasata de pasageri.În cazul în care vom fi nevoiti sa anulam orice rezervare, va vom notifica printr-un e-mail cu cel puțin 24 de ore înainte de călătorie. O alternativă ar putea fi oferita.
În cazul în care transferul a fost anulat sau modificat din cauza unor evenimente de forță majoră vom face tot posibilul pentru a informa pasagerii cat de repede putem. Cu toate acestea, în astfel de cazuri, nu ne putem asuma responsabilitatea pentru eventualele pierderi pe care pasagerii noștri le pot suferi.
În cazul în care compania noastră nu poate furniza serviciul achizitionat de pasager  din vina angajaților sau furnizorilor nostri, va vom returna prețul plătit pentru serviciul comandat.In acest caz, răspunderea noastră va fi limitată la prețul serviciului de transfer rezervat. (Pentru detalii, vă rugăm să consultați \Plângeri\.)
Ne rezervam dreptul de a modifica timpul de pick-up pentru orice transfer, dacă este necesar. Vom contacta pasagerii noștri cu cel puțin trei ore înainte de plecare cu privire la orice astfel de modificări la numărul de telefon mobil al acestuia.

7. MODIFICAREA REZERVARII

Anularea rezervarii,modificari la initiativa noastra.
Ne rezervam dreptul de a refuza orice comanda plasata de pasageri.În cazul în care vom fi nevoiti sa anulam orice rezervare, va vom notifica printr-un e-mail cu cel puțin 24 de ore înainte de călătorie. O alternativă ar putea fi oferita.
În cazul în care transferul a fost anulat sau modificat din cauza unor evenimente de forță majoră vom face tot posibilul pentru a informa pasagerii cat de repede putem. Cu toate acestea, în astfel de cazuri, nu ne putem asuma responsabilitatea pentru eventualele pierderi pe care pasagerii noștri le pot suferi.
În cazul în care compania noastră nu poate furniza serviciul achizitionat de pasager  din vina angajaților sau furnizorilor nostri, va vom returna prețul plătit pentru serviciul comandat.In acest caz, răspunderea noastră va fi limitată la prețul serviciului de transfer rezervat. (Pentru detalii, vă rugăm să consultați \Plângeri\.)
Ne rezervam dreptul de a modifica timpul de pick-up pentru orice transfer, dacă este necesar. Vom contacta pasagerii noștri cu cel puțin trei ore înainte de plecare cu privire la orice astfel de modificări la numărul de telefon mobil al acestuia.

Modificari,anularea la initiativa pasagerului
În cazul în care detaliile rezervarii pasagerului s-au schimbat,pasagerul poate modifica rezervarea nu mai tarziu de cu 2 zile lucrătoare înainte de plecare. Pasagerii al căror zbor a fost schimbat de către compania aeriană pot modifica rezervărea si cu mai puțin de 2 zile lucrătoare înainte de plecare.
Deși ne străduim să oferim o alternativă de transfer in toate cazurile in care pasagerii isi modifica rezervarea,daca nu suntem anuntati in timp util nu ne asumam responsabilitatea pentru nereusita transferului.Dacă zborul pasagerului se schimbă pentru orice motiv, este responsabilitatea pasagerului să ne contacteze cât mai curând posibil.
Toate cererile de modificare trebuie trimise la adresa noastra de e-mail office@rocab.ro.
Pasagerii pot modifica următoarele detalii ale rezervarii cu cel puțin 2 zilelucrătoare înainte de călătoria lor, gratuit:
¨Ora transferului;
¨Numele pasagerilor;
¨informații despre punctul de pick-up/drop-off în oraș;

8. ANULAREA SI RESTITUIREA PLATILOR

Restituirea unei plati poate fi prelucrata în conformitate cu regulamentul de legislația UE, în termen de 8 zile lucrătoare. Cu toate acestea, putem accepta doar anularile solicitate cu cel putin 2 zile lucrătoare înainte de plecare.
În cazul unei anulări cu mai putin de 2 zile lucratoare înainte de plecare, tariful achitat pentru transfer nu este rambursabil (nici măcar cu o taxă de anulare). Dacă zborul pasagerului a fost anulat de către compania aeriană, acest caz este considerat o excepție de la regulamentul de mai sus.
Toate cererile de anulare trebuie să fie trimise în scris la office@rocab.ro.
În cazul în care pasagerul si-a anulat transferul în scris, cu minim  2 zile lucrătoare înainte de plecare sau in cazul in care zborul pasagerului a fost anulat și pasagerul ne-a sesizat în timp, pasagerul poate utiliza transferulplătit în termen de 1 an calendaristic, sau il poate transmite unei alte persoane.
Dacă pasagerul va dori să utilizeze transferul deja plătit, va trebui să ne trimita un e-mail un minim 5 zile lucrătoare înainte de călătorie, la adresa de e-mail office@rocab.ro, cu urmatoarele date:
¨confirmarea pe e-mail a anularii rezervarii precedente;
¨noile date de călătorie:
¨data și ora de călătorie;
¨numărul zborului;
¨numele și contactul pasagerilor;
Noul E-ticket va fi trimis pasagerului cu minim 2 zile lucrătoare înainte de noua dată de călătorie.
În cazul în care pasagerul nu dorește să utilizeze transferul anulat sau sa-l ofere unei alte persoane, pasagerul are posibilitatea de a folosi un credit egal cu prețul transferului anulat în termen de un an calendaristic pentrua chiziționarea oricarui alt serviciu de transfer de la compania noastra.
Creditul poate fi utilizat numai pentru o achiziție.În cazul în care prețul noului transfer este mai mare decât valoarea creditului, pasagerul va trebui să plătească diferența de preț. Dacă prețul noului transfer este mai mic decât valoarea creditului,creditul rămas nu poate fi utilizat pentru oachiziție ulterioară.

9. PRETURI

Pentru toate rezervarile de transfer, pasagerul trebuie să plătească tarifele afisate pe site-ul nostru la momentul rezervării. În cazul în care aceste tarife se schimba între data rezervării și data de călătorie,acest fapt nu va influenta in nici un fel rezervarea deja finalizata.

10. TRANSPORTUL COPIILOR

Copiii sub 14 ani trebuie să fie însoțiți de un adult.
Prețurile noastre pentru serviciile de transfer sunt valabile pentru o masina (1-3 persoane) sau un minivan (4-8 persoane). Nu facem diferențaîntre pasageri copii și pasageri adulți.
Compania noastra poate oferi scaune pentru copii indiferent de  destinație.In cazul în care este necesar un scaun pentru copii, pasagerii trebuie să ne contacteze pentru a verifica disponibilitatea acestora. Vă rugăm să rețineți că pot apărea taxe suplimentare. Pentru detalii vă rugăm să contactați serviciul clienți.
Pasagerii care călătoresc cu bagaje multiple sau foarte voluminoase ar trebui să rezerve un microbuz sau mai multe  mașini pentru a se asigura ca au suficient spațiu în vehicule.
Pasagerii trebuie să ne informeze în momentul rezervării (caseta Comentarii) în cazul în care doresc să călătorească cu excedent de bagaje,cărucior pentru copii sau alte elemente supradimensionate. În cazul în care pasagerul nu ne anunța la momentul rezervării,va suporta orice costuri suplimentare pentru transportul unor astfel de elemente.

11. PASAGERII CU HANDICAP FIZIC

Nu percepem taxe pentru transportul aparatelor necesare pasagerilor nostri (de exemplu scaune cu rotile).
Pasagerii noștri cu handicap trebuie sa ne informeze la adresa de e-mail office@rocab.ro în momentul rezervării dacă doresc să călătorească cu bagaje extra. În cazul în care pasagerii nu ne anunța la momentul rezervării,acestia vor suporta orice costuri suplimentare pentru transportul unor astfel de elemente.
În cazul în care pasagerul dorește să călătorească cu un câine ghid sau orice animal de ajutor similar, pasagerul trebuie să contacteze serviciul nostru pentru clienți.

12. COMPORTAMENTUL PASAGERILOR

Ne rezervam dreptul de a refuza transportul oricărei persoane (atât înainte, cât și pe tot parcursul transferului),în conformitate cu hotărârea șoferului nostrum,in urmatoarele cazuri:
¨este considerat a fi sub influența alcoolului sau a drogurilor;
¨are o boală infecțioasă ;
¨încearca sa fumeze sau sa consume alcool în vehicul ;
¨are bagaje sau imbracaminte care poate murdari autovehiculul;
¨are un comportament perturbator care afectează siguranța pasagerilor sau a conducătorului auto a vehiculului ;
¨are un comportament  deviant;
¨acționează în orice mod interzis de legile Romaniei;
Dacă trebuie să refuzam orice pasager cu serviciul de transfer rezervat pentru oricare dintre motivele de mai sus, nu ne asumăm răspunderea pentru eventualele costuri suplimentare suportate de acesta. În astfel de cazuri, tariful de transfer nu este rambursabil.

13. BAGAJE

Comisionul nostru de transfer include transportul unui bagaj per persoană, plus bagajul de mână.
Dacă pasagerul ar dori să călătorească cu bagaj care depășește limitele date în dimensiune și / sau cantitate(de exemplu, instrumente muzicale, echipament sportiv), pasagerul trebuie să contacteze serviciul nostrupentru clienti. În acest caz, poate fi perceput un comision suplimentar pentru bagaje.
În cazul în care pasagerul nu ne notifica faptul ca are nevoie de spatiu suplimentar pentru bagaje, nu putem garanta că bagajele pasagerului vor fi transferate,avand in vedere ca capacitățile vehiculelor noastre sunt limitate. Acest lucru poate duce la incapacitatea noastră de a transfera pasagerii/bagajele sau pasagerii sa astepte mai mult timp pentru ca transferul să fie organizat. Dacă nu putem furniza în mod satisfăcător transferul din acest motiv, nu putem accepta nici o reclamație pentru acest fapt.
Noi nu transferam animale în vehiculele noastre (cu excepția câinilor însoțitori). Dacă pasagerul ar dori să călătorească cu animalul său ajutator, pasagerul trebuie să ne informeze în momentul rezervării. Mai mult decât atât, vom refuza transportul tuturor elementelor excluse de la transport de către companiile aeriene.
Toți partenerii noștri au asigurare pentru bagaje, regulamentele polițelor de asigurare pot să difere în detalii.
În cazul în care se produc daune la bagajele unui pasager, vom investiga și procesa cazul în conformitate cu reglementările aplicabile locului de transfer.
Dacă apar avarii la bagajele pasagerului în timpul transferului (daune fizice, bagaje pierdute, furt), putem accepta o cerere de rambursare în cazul în care colegul nostru este notificat despre eveniment pe loc. În caz de daune fizice, putem accepta o cerere de rambursare în cazul în care, în conformitate cu hotărârea colegului nostru, semnele exterioare de leziuni sunt vizibile pe bagajul care era intact la începutul transferului.
Pasagerul trebuie să ceară o declarație scrisă de la reprezentantul nostru din care sa reiasa ca a fost notificat despre eveniment pe loc
Dacă bagajul pasagerului a fost furat, pasagerul trebuie să raporteze evenimentul la poliția locala în termen de o zi lucrătoare.
Putem accepta orice cerere de rambursare pentru deteriorarea bagajelor pasagerilor în cazul în care cererea este trimisa catre noi, la office@rocab.ro, în termen de 3 zile lucrătoare de la data călătoriei.
Următoarele documente trebuie anexate la cerere:
¨descrierea evenimentului;
¨confirmarea rezervarii transferului ;
¨declarație scrisă de la reprezentantul nostru despre evenimentul  raportat la fața locului;
¨în caz de furt, o copie a raportului poliției (datat în termen de o zi lucrătoare de la eveniment);
¨orice alte documente în legătură cu evenimentul;
În cazul în care cererea pasagerului pentru rambursare este acceptata, banii vor fi transferati în contul acestuia în termen de 30 de zile de la primirea detaliilor bancare necesare.In cazul în care pasagerul nu ofera detalii exacte și complete, plata nu poate fi făcută.
Restituirile se pot face doar prin transfer bancar, nu putem face o rambursare în numerar sau printr-un cec.
În timpul transferurilor noastre, obiectele de valoare și / sau fragile pot fi transportate numai în bagajul de mână, fiind responsabilitatea pasagerilor.Obiectele de valoare și fragile nu pot fi transferate în compartimentul de bagaje al vehiculului de transfer.
Nu suntem responsabili pentru nici un obiect rămas în vehiculele noastre,în timpul serviciului de transfer. Cu toate acestea în cazul în care orice obiecte sunt găsite în vehiculele noastre, vom notifica pasagerii.

14. RECLAMATII

În cazul în care pasagerul dorește să faca o reclamatie legata de serviciul de transfer prestat de compania noastra,trebuie să ne informeze prin trimiterea unui e-mail la adresa complaint@rocab.ro. Pasagerul va primi un formular de reclamație de la serviciul nostru declienți, care va fi completat în mod corespunzător, cu detalii privitoare la plângere.Vom investiga problema și vom informa pasagerul cu privire la decizia noastră printr-un e-mail,in termen de 30 de zile calendaristice de la data sesizarii.
Orice plângere trebuie trimisa în scris folosind formularul de plângere la complaint@rocab.ro în termen de 30 de zile calendaristice dela data transferului.
Orice cerere de rambursare mai mare decât prețul transferului este acceptata în cazul în care Pasagerul poate dovedi costul apărut cu o factura emisa pe numele acestuia.
În cazul în care cererea pasagerului pentru rambursare este acceptata, banii vor fi transferati în contul acestuia în termen de 30 de zile de la primirea detaliilor bancare necesare.In cazul în care pasagerul nu ofera detalii exacte și complete, plata nu poate fi făcută.
Restituirile se pot face doar prin transfer bancar, nu putem face o rambursare în numerar sau printr-un cec.
Răspunderea noastră pentru transferurile facute este limitată la taxa de transfer plătită.Comisioanele de incasare,daca exista,vor trebui suportate de Pasager.
În cazul în care serviciul furnizat nu corespunde cu ce a achizitionat Pasagerul, sau nu se face cu profesionalism și calificare rezonabilă din vina angajaților noștri, vom returna Pasagerului suma plătită .Nu vom fi responsabili pentru nici un eveniment sau circumstanță pe care nu putem sa-o împiedicam, chiar dacă previzibila. Aceasta poate include (dar nu se limitează la) un eveniment de forță majoră.
Nu putem accepta nici o responsabilitate pentru întârzieri rezonabile sau inevitabile cauzate de natura serviciilor noastre de transfer.
Nu putem accepta nici o plângere în legătură cu anularea unui zbor despre care vom fi notificati cu mai putin de 6 ore înainte de ora transferului.

15. PROTECTIA DATELOR

Pentru a procesa rezervarile, avem nevoie de anumite detalii personale de la pasagerii noștri. Acestea vor include, acolo unde estecazul, numele, adresele, adresele e-mail și numerele de telefon ale pasagerilor, card de credit / debit sau alte detalii de plată și cerințe speciale, cum ar fi cele legate de orice handicap sau afecțiune care poate afecta rezervarea aleasa.
În cazul în care Pasagerul nu ne furnizeaza un număr de telefon mobil și o adresă de e-mail la care poate fi contactat, nu ne asumam nici o responsabilitate pentru necomunicarea cu privire la posibilele schimbări.
În scopul de a procesa comenzile Pasagerului, se poate face schimb de informații despre pasageri cu furnizorii noștri de transfer sau cu o terță parte implicată. Vom oferi doar informațiile de identificare personală necesare pentru a asigura îndeplinirea cu succes a aranjamentelor de călătorie ale pasagerului.
În cazul în care Pasagerul ne oferă detalii personale referitoare la orice cerințe speciale și / sau detalii legate de orice boli, handicap, acestaconsimte ca această informație sa fie oferita oricarei organizații sau companii responsabile de orice parte din aranjamentele de călătorie al Pasagerului.
Informațiile pot fi, de asemenea, puse la dispoziția autorităților în conformitate cu legea.
Pentru a actiona conform celor precizate mai sus,nu este necesara notificarea Pasagerului in prealabil, cu excepția cazului în care acesta ne informeaza altfel în scris.
Facand o rezervare la noi, Pasagerii sunt de acord ca datele lor sa fiefolosite de noi in scopuri de marketing. Ca parte a acestor scopuri de marketing, avem dreptul de a folosi datele pasagerilor noștri pentru următoarele:
¨pentru a trimite materiale publicitare și de informare a pasagerilor, fie pe cale electronică sau prin poșta tradițională
¨de a folosi datele pentru promovarea serviciilor noastre,opinia publică de cercetare, cercetărilor științifice și de marketing
Compania noastra isi asuma responsabilitatea de a utiliza datelepasagerilor noștri în scopuri de marketing in conformitate cu legislatia Romaniei in vigoare.

16. CONTACT

Pentru toate cererile legate de administrare (anulare, date de calatorie sau modificări de date de rezervare, reclamații) va rugam sa ne trimiteti un e-mail:
Generale: office@rocab.ro,
Reclamatii: complaint@rocab.ro
Pentru identificarea rezervarii Pasagerului sunt necesare următoarele date care trebuie incluse în orice cerere de e-mail:
codul de rezervare;
data transferului;
numele persoanei de contact;

Putem procesa e-mail-urile doar în timpul orelor de program.
Telefon: 0356 941
Pentru problemele de administrare și pentru informații generale, serviciul nostru de telefonie este disponibil numai în timpul orelor de program.
În afara orelor de serviciu, numărul nostru de telefon este disponibil 0-24 pentru cazuri de urgență.